LOKAL Burgers & More i Gastrobooking.pl

23 kwietnia 2016



LOKAL Burgers & More  

www.lokalburger.pl
ul.Miodowa 9,Kraków

Jeśli chcecie sprobować wyjatkowo dobrych burgerów, ale nie z wołowiną, to koniecznie musicie sprawdzić do miejsce. Warto spróbować specjalność LOKAL Burgers & More czyli burger HUNTERS. Bardzo dobre frytki i świetna obsługa.
***














Chwilę temu miałam pierwszą styczność z portalem Gastrobooking.pl. Zrobiłam swoją pierwszą rezerwację przez stronę www i odwiedziłam wtedy Carioca Resto Bar, moje wrażenia z wizyty może zobaczyć tutaj.
Idąc z duchem czasu, powstała aplikacja mobilna portalu. Niewątpliwym plusem aplikacji jest to, że z każdego miejsca jesteśmy w stanie zarezerwować stolik w wybranej przez nas restauracji.  Aplikacja jest rozbudowa i bardzo zbliżona do pełnej wersji portalu.



Na głównej stronie aplikacji wybieramy  rodzaj kuchni, ilość osób, datę i godzinę naszej wizyty. Wyszukujemy restauracje i w kilka sekund mamy gotową rezerwacje, dodatkowe potwierdzenie otrzymujemy na maila. W aplikacji możemy sprawdzić menu i przeczytać opinię innych użytkowników, co zdecydowanie ułatwi nam wybór.

Dodatkowym plusem jest geolokalizacja, która pokazuje Nam restauracje blisko naszej lokalizacji

W zakładce „Moje konto” mamy listę swoich rezerwacji, wraz z krótką informacją na temat naszej wizyty; wysokości rachunku, uzyskane punkty.

Tak więc jak widzicie korzystanie z Gastroboooking zarówno przez portal jak i wersję mobilną jest szybkie, łatwe, a co najważniejsze zawsze wtedy kiedy chcemy możemy zarezerwować stolik.